Brightening And Purifying Essence dari @dermourraskinhq

Esen ni ada:

Alpha arbutin

Gluthatione

Niacinamide

Honey extract

Peonia Sffruticosa Root Extract

Kesemua bahan tersebut adalah agen pencerahan untuk kulit dan bagus untuk menjaga kedutan pada kulit. Ia juga wangi dengAn bauan bunga peony. Bekasnya pun cantik, sangat simple dan senang muat di mana2 celahan pun ๐Ÿ˜

Kesan pemakaian setelah dua minggu. esen ni senang meresap pada kulit saya dan dia tidak meninggalkan lekitan pun pada kulit saya malahan hanya sedikit lembapan sahaja. Saya kulit kering ya, jadi saya kena sembur banyak sikit baru rasa lembap2 gitu.

Produk Dermourra ni diasaskan oleh 2 orang doktor tau. Dan ada spa sendiri lagi.. jadi sanagt trusted brandnya.

Dari segi pencerahan, saya xnampak apa2 kesan pencerahan yang jelas tetapi saya nampak kulit saya mcm ada seri sikit.. parut saya xpudar tapi kulit berseri2.. mungkin kena pakai lama sikit baru nampak parut pudar. Tapi kulit nampak berseri tu pun petanda yang bagus sebenarnya.. jadi kita cuba pakai lagi lama sikit ya. ๐Ÿ’ช๐Ÿป

Sebenarnya dalam diam ramai rupanya peminat produk Dermourra ni sebab saya pun terkejut rupanya orang terdekat dengan saya pun rupanya pengguna setia Dermourra. kakak ipar saya suka gila produk dia sebab kena dengan kulit dia.. macam sunscreen dan pelembap.

Sebab tu saya mencuba juga untuk pakai Dermourra, tapi rasanya mungkin essen ni terlalu light untuk kulit saya jadi nak nampak kesan dia sangat lambat pada kulit saya.. tapi mungkin untuk kulit biasa dan sensitif essen ini akan membantu ๐Ÿ˜

#dermourra #dropofairessence #dropofair #brighteningandpurifyingessence

Leave a comment