Pernah tak pakai produk yang mula2 benci lama2 makin sayang?

Haa macam tu la saya dengan krim ni. Mula2 pakai rasa geram sebab bangun pagi je mesti naik purging/jerawat nasi kat dagu sebiji.. pastu saya try lagi, esok ada lagi naik sebiji! Pastu dah nebes dahni sbb takut makin banyak naik.. tapi sy cuba lagi esoknya dan naik lagi sebijik kat dahi.

Saya pun geram la kan sebab benda mahal xkan laa nak biar macam ni. Akhirnya saya pun try dengan pakai dia sorang je.. xpakai dah toner ke apa ke. Pakai dia sorang je pastu tido! Well… bangun pagi esok tu rasa biasa lagi cuma jerawat baru dah xnaik. Progress yg baik la kan… pastu saya pakai lagi sampai la tiga empat hari kemudian haaaa!!!!! Bangun pagi kulit basah uollls… memang boleh nampak kulit sAya macam makin sihat, kulit jadi basah2 gitu pastu boleh nampak la kulit saya ni cukup segalanya.

Saya xreti nak explain macam mana tapi sebab saya kAn kulit kering dan sangat2 dehydrated sampaikan kulit saya jadi macam berkuping tau pastu nak kerut dahi pun boleh rasa yang dahi tu ada kedut. Jadi bila kulit saya dah berubah jadi basah gitu memang sAya happy gila laa… puas hati dan syabas untuk diri sendiri sebab gigih pakai walaupun takut naik lagi jerawat. Kikikiki

Cumanya apa yang boleh saya cakap, krim ni kalau awak ada masalah kulit kering macam saya.. pakai dia saja je malam2 sebab dah cukup dAh. Xyah pakai toner xyah pakai serum xyah pakai dah benda lain.. mungkin sebab krim ni dia ada formulasi prebiotic jadi bahan2 aktif yang ada dalam produk lain akan reAct dengan krim ni. Sebab tu kot saya naik purging đŸ¤”

Satu lagi, teksture dia sangatlah tebal! Pakai secalit je dAh cukup dah untuk satu muka.. bau dia sangat herbally tau macam pakai produk akar kayu.. tapi xpela sebab antipodes memang dikenali dengan produk dia yang sangat2 mesra alam dan vegan certified

Harga dia RM130/60ml hanya di @Tns.skinlab malaysia

#antipodes #cultureprobioticnightrecoverywatercream

Leave a comment